Een jaar na de oprichting van de LTD of Holding dient de ondernemer, net zoals bij de BV, te voldoen aan verschillende wettelijke verplichtingen:
Wij leveren cliënten verschillende housekeeping services die ten doel hebben de ongestoorde instandhouding van uw handelsregistratie te bewaken en uw vennootschapsdossier in compliance te houden. Wij aanvaarden geen bestuursfuncties in vennootschappen en stellen ons adres of postadres niet ter beschikking. Wij leveren ook geen administratieve diensten. Wij beheren uw vennootschapsdossier langs geautomatiseerde en controleerbare procedures. Deponeringen (o.a. confirmation statement) worden door ons in bulk verwerkt en nemen ongeveer 6 - 8 weken in beslag. U kunt jaarlijks (op verzoek) een update ontvangen van de status van uw registratie. Het voordeel van een geautomatiseerde instandhouding is dat u ook voor andere procedures die uw vennootschap betreffen van onze services gebruik kunt maken, zoals het aanstellen en uitschrijven van bestuurders, wijzigen van de statutaire vennootschapsnaam, aandelenoverdracht, oprichting holdingstructuur, (legaliseren van) documenten, uitschrijving van de LTD. Bovendien krijgt u bij geautomatiseerde instandhouding 50% korting op de jaarlijkse bijdrage voor uw handelsregistratie. Accounts en confirmation statements kunnen met ingang van maart 2013 nog uitsluitend elektronisch worden ingediend door middel van geautoriseerde software. U kunt hieronder services bestellen voor de LTD.
Lees meer over het deponeren van de jaarrekening van uw LTD
Lees meer over het verzoek vrijstelling UK Tax
Lees ook
Samenwerking goed regelen
Maatschappelijk en geplaatst kapitaal, aandelenuitgifte en overdracht
Afspraken tussen aandeelhouders contractueel vastleggen
Online oprichting LTD met 20% korting